Ledig tid till ingenting.!

Ja nu är det ju trots allt lov och så. Sov hos sötaste Andreas i lördags och söndags. Igår fyllde mamma år så då blev det middag på Altona, mycket trevligt. Solade också och brände mig somfan. :) idag har jag inte gjort mycket alls, vaknade och såg att den fina solen inte var framme så gick och lade mig igen. Har rengjort förgasaren på mopeden så får hoppas på att den funkar nu. Lagat lite mat har jag också gjort och nu ska jag snart in i duschen. Problemet är bara att jag inte en aning om vad som händer ikväll. Känns lite tråkigt att bara ligga hemma när det är lov. Men jaa vi får väl se vad som händer, förhoppnings vis någonting!




Kommentarer
jamina

wiie, får hoppas att moppen funkar snart ! ;D

2009-04-07 @ 23:58:25
URL: http://jaamiina.blogg.se/
Karolina

Hoppas jag med :D

2009-04-08 @ 14:24:37
URL: http://karooliinaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0