Varför denna saknad??

Hejsan!

Dagen började med att man sov en timme länge villket var väldigt skönt. Åkte till skolan 20 över 8 och kom hem klockan halv tre. Då var det bara till att börja städa lite eftersom att Buddy stökat ner här under dagen, efter det var det bara att gå ut till mopeden och plocka bort tenstiftet för att sedan köpa nytt. Hoppas på att det är det som är felet annars vet jag dock inte vad jag ska göra. Nu har jag precis skrivit klart uppsatsen om judendomen som har dedline imorgon.. Så resten av dagen så ska jag bara ta det lungt och njuta av vårt fina väder! :)

Ha det!                                                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0