010809

Hej!

igår var det fest hemma hos mig villket var mycket trevligt tills det led mot sitt slut. Orkar inte skriva ner allt kan bara säga hur tacksam jag är för dom underbara vänner man har och för att jag har den absolut bästa pojkvännen. För övrigt så bor jag hos Ante nu. Idag har jag inte gjort någonting alls, har bara kollat på tv, suttit vid datorn och sovt. Nu är Ante och fiskar i Näsum så får väl se när han kommer hem. Förhoppningsvis så kan jag somna snart för jag är så hemskt trött men inte fan för att jag kan sova. Men nu är den eviga reklamen slut så ska fortsätta med att kolla på Criminal minds. Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0