040809

Hejsan!

Vet att jag kan vara lite seg med uppdateringen men det är för att Ante har satt tvn som datorskärm igen och det betyder att jag knappt kan sitta vid datorn eftersom att så fort han kommer hem så ska tvn på. Om han då inte ska göra något annat. För övrigt så har jag inte gjort mycket alls, var och handlade lite med Filippa igår bara sedan blev det tvn med Ante. Nu vaknade jag för en stund sedan så ska snart äta lite frukost vilket är, tunnbröd med mjukost, en kopp kaffe och en ciggarett till det. Senare idag vet jag inte vad som händer, om mamma inte är hemma så ska jag åka hem och hämta förhoppningsvis resten av mina saker. Så jaa vi får se. Men nu ska jag fixa frukosten. Ses!


Kommentarer
Karolina

ja e lessen men jag e hemma?????????

2009-08-04 @ 17:30:11
URL: http://karooliinaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0