080809

Hej!

Senaste dagarna så har jag umgåts med Sofie och Therese vilket är väldigt kul :) Igår var vi en runda i sölvesborg och sen var vi en snabbis hos Sofie i Karlshamn för hon skulle hämta kläder. Efter det så blev det hem till Valje och göra oss i ordning för vid 17,30 så skulle vi hem till Emelie för att hon hade kalas eftrsom att hon fyller 20år på tisdag. Där bjöds det på bland annat mat, lite tårta och dricka på det. Mycket trevligt. idag har jag inte en aning om vad som händer, kjag och Sofie ska i allafall sola en stund nu när det är så fint väder. Aa nu har jag i allafall uppdaterat mig lite. Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0