090828

Hej!

Då var det äntligen fredag, så hemskt skönt! Hade idrott & hälsa sista lektionen och fick sluta en timme tidigare villket var väldigt uppskattat. Kom hem vid halv fyra tiden, sedan dess har jag ätit lite, städat och börjat kolla på Män som hatar kvinnor. Alla säger att den är sjukt bra så vi får väl se vad jag tycker. Får väl kolla på den i väntan på att Ante ska komma hem. Sen ska vi köra en runda till Tyringe och hämta/lämna lite saker sen får vi helt enkelt se vad som händer ikväll. Imorgon blir det i allafall till att sitta hundvakt eftersom att jag är den bästa syster man kan ha så var jag snäll och tog hunden istället för bror min eftersom att dom ville till Liseberg. Här är det ingen som tar mig till Liseberg heller? Men aja man måste vara lite snäll ibland också. Nej nu ska jag se om jag hinner kolla klart på filmen. Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0