110809

Igår höll jag Therese sällskap i stort sett hela dagen och det var väldigt trevligt. kom hem vid sju tiden kanske. Sen blev det bara tvn resten av kvällen. Idag så vaknade jag förs vid halv 8 i morse och kunde inte somna om förens vid 9. Sjukt jobbigt! Sen har jag inte gjort så mycket, sorterat lite tvätt och kollat på tv. Vet inte riktigt vad som händer idag. Om vädret håller i sig så kanske det blir lite inlines åkning med Filippa ikväll, känner att jag har varit fruktansvärt dålig på att röra mig nu under sommarlovet som dock tar slut nästa onsdag och det gillar vi inte! Nej nu måste jag in i duschen. Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0