220809

Hej.

Vet att jag är dålig på att uppdatera men kommer att bli ändringar på det jag lover. Ska äntligen få datorn från skolan på måndag. Åh som man har längtat. anyway i torsdags åkte vi ut till en ö för att övernatta med skolan. Var lite nervös i och med att jag inte kände någon men det slutade riktigt bra, hade jätte trevligt. Kom hem igår klockan 13,00 var vi i Karlshamn sen åkte jag med Therese hem till Bromölla. På kvällen så stack jag och Ante på fest hos Simon som dock ska flytta upp till Östesund på torsdag. Det var väl hyfsat trevligt får man väl säga. blev dock inte så mycket för min del! Idag så har jag i stort sett inte gjort mer än att följt med och hämtat bilen hos Simon. Skulle igentligen på kräftskiva hos Antes mormor och morfar men håller på att bli sjuk så det får bli en lugn lördag för mig. Finna ändå inget annat att göra och det suger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0