091207

Hej!

Vet att jag inte har uppdaterat på ett tag men har inte haft tid. I fredags så åkte jag och älskling till Malmö och sov på hotel och hade det allmänt mysigt. Lördagen kom Liv och Antonia för att vi skulle äta lite och sedan dricka :) Pappa och Lisa kom även och hälsade på en runda och det var mycket trevligt. Kvällen spenderades då hemma hos oss med lite fest och slutade hemma hos mamma i Näsum. Igår så var vi inne i stan och handlade ett barbord till köket och eftersom att Ante tjatat ett tag om julgranen nu så fick den åka upp igår så nu är det en riktig julstämning där hemma :) Idag så ska jag inte göra alls mycket. Nu ska jag snart ha datorkunskapsprov så önska mig lycka till!

P.s fick MVG på detta engelska provet med och det känns otroligt skönt må jag säga :) !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0