091228

Hej!
Jaha då är julen över nu då och nyårsafton står här näst. Hade en jätte trevlig julafton i allafall :) Nu kom jag nyss hem från stan har vart där med Elin och letat efter en tröja som jag kan ha till min höga kjol på nyår. Hittade en ja den är väl i någon slags grön färg sen tre kvars armad och urringad både i ryggen och där fram så det kommer nog bli fint ska vi se :)

I julklapp fick jag:
  • En extern hårddisk- Mamma
  • Klänning- Filippa
  • ögonhängen- Filippa
  • halsband- Filippa
  • Sudduko- Filippa
  • Halsband- Älskling
  • Badtvål- Filippa
  • Parfym- Kimmo
  • Skor- Therese
  • En väggklocka- Pappa
  • Ljusstake- Tea & Lisa Funderar på att bli blond igen?







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0