270709

Hejsan!

Igår var vi allihopa riktigt sletna efter 2 dagars festande. Linn och Lasse åkte med tåget tidigt på morgonen medans jag, Liv och Linus väntade tills lite senare. Åt lite på Mc Donalds medans vi väntde på tåget. Men när vi väl skulle gå till tåget så ringde älskling och sa att han var i Kristianstad så vi kunde åka med honom. SKönt det i iallafall, haha förutom  när jag skulle öppna bilddörren då jag råkade slå upp den rakt i pannan så att jag fick världens bula i pannan! När jag och Liv väl kom hem till Näsum så somnade vi båda två framför tvn. Vaknade vid 20.00 av att Ante kom.. Resten av kvällen så blev det tv tittande och mys med Ante. Aaa och nu vaknade jag för en stund sen för att katten kom och väckte mig, Ante är på jobbet och Liv sover. Haha får väl vecka henne nu. Ses!


Kommentarer
Ina

sv: haha jaa, det är NICE!! :D

2009-07-28 @ 10:55:27
URL: http://inalc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0