Always on my mind.

Igår tog jag det lungt, handlade lite med Filippa och på kvällen så åkte jag med Ante hem. Vi kollade på film, drack några öl och hade det allmänt trevligt och mysigt. idag så vaknade jag vid tio i 12 av att Ann ringde, skulle ju färga hennes hår så blev direkt upp och sedan körde Ante hem mig. Efter att jag färgat hennes hår så lagade jag lite köttfärssoppa, blev mycket gott om jag får säga det själv ;) Nu vet jag inte riktigt vad som händer, ta det lite lungt och ikväll så blir det till att passa min älskade lilla Buddy som kommit hem till mig idag och förhoppnignsvis så kommer älskling och sover hos mig inatt..♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0