Hej!

Ja det var dock ett himla bra tag sedan jag skrev och anledningen till detta är på grund av att datorn har vart sönder och jag har spenderat den mesta tiden hemma hos käraste Andreas. Har dock hunnit med en hel del sedan sist, kan ju börja med att jag jobbade några dagar i sandviken men det avslutade jag. Jag och Ante har skaffat oss lilla Bossen som jag förmodligen lägger upp bilder på senare när jag har tid plus att min mobil ska in på lagning så kan inte lägga in dem bilder jag har. Jag har vart på killebom med Ina, det var trevligt! Man ska ju inte klaga ;) Förutom att jag tappade bort mina nycklar som inte var så lyckat plus att vår dricka blev snodd. Dem två sakerna var ju inte kvällens höjdpunkt precis. Annars har jag inte gjort så mycket, umgåts lite men mest tagit det lungt.
Idag så gick man upp i lagom tid för att följa med mamma till kristianstad för att lämna datorn och såklart när vi var påväg dit så gick biljäveln sönder på sjävlaste motorvägen. Det var ju inte det roligaste man har vart med om. Ikväll så har jag inte en aning om vad som händer, blir nog tvn.

Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0