Lördag..

Hej!

Denna lördagen har vart lugn, var ju på fest hos Sofie igår och det var trevlig till och från. Har inte gjort mycket idag, var hos Sofie en runda med Ante och Simon för att säga hej och hämta lite saker. Ja och jag skulle kolla på film med Ante, Johan och Simon, dom var hemma hos Ante villket jag inte visste något om, alltså jag trodde att dom var hemma hos Simon och Johan i Östad så jag cyklade dit. När jag kom dit så hittade jag ej dom så jag ringde och då berättade lilla Ante att dom dock inte var där så det var bara till att cykla hem igen. Så jag var inte särskilt glad kan jag säga. Nu har jag nyss vart med Filippa och hämtat Kimmo och Emma i Karlshamn. Nu är jag hemma och Liv kom nyss. Snart blir det sängen. Jaa just det ja glömde ju att säga att min mobil är helt SÖNDER nu, åhja! Aja ses!



Kommentarer
ina

sv: jaa :/ Hans operation slutar runt fem :( Micke skall höra av sig så fort han vet något!

2009-07-19 @ 14:47:09
URL: http://inalc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0