Hejsan!

Igår så umgicks jag med Liv, Ina, Alexander och Jesper. Vi åkte ut till harasjömåla och grillade lite och hade det allmänt trevligt :) Orkade bara inte sitta inne när det var fint väder och dess utom sommarlov. På kvällen så skulle vi palla lite jordgubbar men det blev inte speciellt lyckat eftersom att vi inte hittade några, haha! Idag väckte Buddy mig vid 9 tiden, sedan tog jag det bara allmänt lungt. Nu kom jag nyss hem från Karlshamn där Filippa skulle på möte, så jag följde med som sällskap i bilen. Medans hon var där så var jag hemma hos Sofie och snackade lite skit sålänge ;) Nu blir det väl bara tvn fram tills att Ante slutar jobbet sedan blir det hem till honom. Och jag MÅSTE bara berätta att Ante ska skaffa en liten KATTUNGE!!! :D Vilket jag älskar ;) Imorgon så ska jag och mamms stor städa, har vart lite slöa på sista tiden så det behövs kan jag säga. Efter det så får vi se vad som händer. Vill i allafall inte bara ligga inne så hoppas starkt på att det händer något.

Nej nu ska jag dra mig. Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0