Sommarlov!

Jaha då har man slutat 9:an nu då och har ungefär 2 månaders sommarlov framför sig. Hoppas bara på att vädret blir fint och givetvis att sommaren 09 kommer att bl riktigt kul. Kan fortfarande inte förstå att man inte ska komma tillbaka till humleskolan efter sommaren. Kommer sakna klassen och vissa lärare som in i. Betygen är jag faktskt hyfsat nöjd med. Hoppas bara på att jag kommer in på frisör med, annars vet jag inte vad jag gör! Gårdagen spenderades hemma hos Jamina i Valje och det var trevligt :) Och natten spenderade jag hos Ante. Idag har vart en riktigt lugn dag med mycket vilande med Liv och hunden, eftersom att man är hundvakt idag. Nu ser jag på någon film på tv och väntar på att Ante ska komma så att man kan gå och lägga sig, är helt slut. Imorgon har jag inte en aning om vad som händer, vi får väl se. Hoppas på bra väder i alla fall. Nej nu ska jag gå ut med hunden medans det är reklam.

Ses!


Kommentarer
Jamina

fett nice! :)

2009-06-16 @ 17:17:14
URL: http://jaamiina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0