091109

Hej!

Har inte haft tid att sitta vid datorn sedan i torsdags så får bli en uppdatering nu.

Fredag: Slutade skolan klockan 11:15 eftersom att jag inte skulle vara med på badet. Sen åkte jag hem och sov. Senare så ringde Sofie för hon behövde hjälp  med att dela ut reklam så jag och Ante hjälpte henne med det. Skulle igentligen till Malmö med Anton med det blev dock försent! Så det blev bilkörande i Kristianstad ist, Mc Donald´s blev det ju också såklart.

Lördag: Var och handlade lite saker med Therese, blev bland annat några tavlor till köket, en Marilyn Monroe klocka och en spegel som jag ska ha ovanför sängen, vill bara måla om i sovrummet med så blir det perfect sen. Klockan 17;00 så åkte vi hem till Antes mormor och morfar på middag villket var gott som tusan. Efter det så kollade vi lite på film sen körde vi Emelie till Karlshamn. På vägen hem så lärde Ante mig att köra bil och jag måste påstå att det gick väldigt bra för att vara första gången ;) Resten av kvällen spenderade vi med Anton, Mathilda och Fredde och vi gjorde inte så mycket, var bara inne i Kristianstad en runda.

Söndag: Vaknade i lagom tid, åt en stor och god frukost sen åkte vi med Therese för att handla lite julsaker. Blev bara lite saker till granen :) Efter det så gjorde vi inte så mycket, hyrde lite film så det blev den nya Scary movie (den var dock inte bra alls!) fram tills 18;30 då vi skulle köra om hämta Sofie i Valje och sen vidare till Sölvesborg där vi skulle äta middag med Antes pappa. Maten vad god och det var riktigt trevligt. Resten av kvällen så blev det mys och film!

Nu: Sitter i skolan och väntar på att datorkunskapen ska börja, vill mest hem. Idag ska jag inte göra något speciellt alls, kanske kolla igenom matten lite om jag hinner eftersom att vi ska ha prov på torsdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0