091119

Hej!

Igår satte jag och mamma äntligen upp mina tavlor och min lampa så nu är det bara speglen kvar. Sen var jag i Näsum en runda och efter det så hände det inte så mycket mer. Nu sitter jag i skolan och ska snart ha svenska, måste igentligen jobba på en svenska uppgift som skulle vart klar idag som jag dock inte har börjat på. Efter skolan så blir det skopunkten för min del, ska se om jag hittar några billiga klackar som jag kan ha imorgon på hanöhus. Ja imorgon blir det ju då hanöhus och det ska bli kul! Så efter skolan så åker jag och Linnéa hem till mig sen blir det bara till att fixa sig, sen iväg! Men nu måste jag börja med svenskan, ses!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0