091006

Desperat housewives!



Åhh nu har äntligen sesong 6 börjat och jag är i himelen. Kan inte vänta tills på tisdag!!!! Serien är helt klart bäst!


För övrigt så hade vi inte permanentprov idag som jag trodde, hade shamponering och styling istället så blir permanentprov imorgon, jag säger bara önska mig lycka till? Har inte gjort alls mycket idag, fick sluta en timme tidigare och det var skönt. Imorgon är det en kort dag i skolan så mamma ska hämta mig vid tåget klockan 12 sen blir det stan och köpa nya skor vilket jag verkligen behöver! I helgen så blir det förhoppningsvis Ullared med Sofie och Therese :D Blir nog dock inte särskilt med kläder för jag måste leta efter en vinterjacka. Men det ska definitivt bli kul :) Ja och sen på torsdag har jag ju svenska prov med och fråga mig inte i vad, blir i allafall mycket plugg imorgon! Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen tänkte jag. Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0