091011

Hejsan!

Ja då får jag väl skriva en sammanfattning om min helg,
Fredag: Tog tåget med Sofie till Sölvesborg efter skolan där Therese hämtade oss. Åkte till Valje och städa bilen och lite så. Sen åkte vi hem till Bromölla så att jag kunde packa ihop mina saker, sen bar det av till Ullared. Kom dit typ 2 timmar innan det stängde så gick en lite runda, då hittade vi lite saker till lägenheten och så. Sen bar det av till vandrahemmet som vi skulle sova på. Blev bara lite prat och kortspel på kvällen för att vi skulle upp tidigt på morgonen!

Lördag: Vaknade klockan 05;45 och packade ihop och lite sådant. Var framme vid Gekås typ 20min innan det öppnade så ja. Slapp stå i en sådan lång och tråkig kö i allafall. Jag hittade en jacka och lite tröjor och så, det fick duga för min del! :) Ja och jag måste bara berätta att jag hittade dem urgulliga leopardvantarna på HM i Halmstad!!!! :D Vet inte riktigt när vi kom hem men senare på kvällen så blev det hem till Johan med Ante. Blev lite film och drickande men jag var helt slut så somnade dock efter ett tag!

Söndag: Vaknade runt två tiden, tog det lungt. Gjorde lite frukost och så. Ja sen har jag bara gjort det jag brukar göra på söndagar, ta det lungt, kolla på tv och umgås med älskling och så kommer kvällen att fortsätta!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg för det har jag haft, Ses!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0