091014

Hej!

Dagen började med skolan då vi hade frisörlektion. Var skönt idag för hade bara huvudmassage och styling, mycket nice om jag får säga det själv.. Efter skolan så åkte jag in till stan med mamma och Filippa för att hämta mammas mobil. Sen blev det en runda på Maxi för att handla lite mat och nu ligger jag bara i sängen och tar det lungt, är sjukt trött idag! Håller på att tvätta lite med, sjukt tråkigt att åka upp och ner men det finns inget skönare än när alla kläder är nytvättade och ligger vikta i garderoben. Ska snart börja med maten, får bli lite stekfläsk, löksås, potatis och lite kokta grönsaker på det :) Kvällen kommer spenderas hemma med älskling plus att jag måste plugga vilket är tråkigt som tusan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0