091019

Hej!

Får väl skriva lite om min helg då..

Fredag: Var hemma hos Liv och Antonia, kvällen blev det fest och det var trevligt!

Lördag: Vaknade klockan 09;00 efter att ha sovt i 4timmar, usch säger jag bara. Pratade lite med älskling sen kom han och hämtade mig. Kom hem, mös lite och fixade oss sen klockan 16;00 så bar det av till far min där vi åt middag och hade allmänt trevligt. Senare på kvällen så blev det bara till att köra en runda med Anton, Mathilda och Fredde. Efter det blev det bara hem och sova...

Söndag: Tog det bara allmänt lungt, som sagt - Söndag=Vilodag. Så blev bara mys framför tvn, älskling bjöd på mat och sedan ett varmt och skönt bubbelbad med tända ljus. Kan det blir bättre än Söndag??

Nu sitter jag i skolan och har nyss haft lunch så nu är det dags för dotorkunskap. Längtar bara tills vi slutar för då ska jag bara hem och sova tills älskling kommer hem. Sen blir det nog bara en allmänt lugn dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0