091024

Hejsan!

Igår: hade vi bad i skolan och det var faktiskt riktigt kul om jag får säga det själv, haha.. På kvällen så åt vi lite gott och sen kom Tage och Sanna och drack lite med oss och så. Sen vid 22;00 så bar det av till bowlingen. Anton och Mathilda kom också. haha var ju typ 2 år sedan jag bowlade men hade riktigt kul måste jag säga. Efter bowlingen så gick vi hem till oss igen men blev inte så länge eftersom att älskling ochTage skulle jobba idag.

Idag:Vaknade nyss av att älskling ringde. Han kommer dock inte hem fören 2 timmar! Men ja idag blir det till att hyra den 3D skräckfilmen som gick på bio om den inte är utlånad. Hoppas att den inte är det, hade vart kul och se den ::) Får väl se om vi får annat sälskap under filmen med, ju fler desto roligare! Nej nu ska jag se om jag kan sova en liten stund till.. Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0