01;000

Hej!

Idag blev det en runda till Fredde för att Ante skulle byta olja på bilen. Efter det så blev det en snabbis till Näsum för att hämta min mobil, ja jag säger bara åhh vad mobilen funkade. Fick en helt ny mobil men hade kvar mitt gamla batteri som doch är fuktskadat och helt cp så har inte funkat men nu gav jag den en smäll och helt plötsligt funkar den :S Aja får väl se hur länge den funkar. Resten av kvällen spenderades i allafall med Ante, Blissing och Fredde, har kollat på film och ätit för mycket godis. Själv är jag väldigt trött nu så jag ligger i sängen medan Ante och Fredde ligger kvar framför tvn och kollar på tv. Nu blir det väl till att sätta på någon film på datorn eller något och försöka sova. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0