090905

Heej!

Igår hände inte alls för mycket. Var i Kristianstad på kvällen och lite så, inget speciellt. I morse vaknade jag klockan 07,00 av denna jävulska nya väckarklocka som Ante har införskaffat sig. Så nu är han och jobbar så får väl se när han kommer hem. Ikväll så blir det kanske hem till Linnea och dricka lite. Annars har jag inte en aning om vad som händer idag. Nu på morgonen så har jag vart duktig och börjat lite på ett svenska arbete men kom på rätt snabbt att det är absolut inget som jag vill göra en lördag!Så nu blir det datorn och en dåligt film på tv som jag redan sett tills Ante kommer hem. Ses!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0