090921

Hej!

Ja då sitter man i skolan och ska snart ha datorkunskap om ja exakt en kvart. Kul! Trodde först att vi skulle få åka hem nu eftersom att läraren är sjuk men nej då, vi ska ha en vikarie. Själv kan jag ju inte påstå att denna lektionen är så viktig, jag menar vem kan inte med word och PowerPoint? Men aja sånt är livet.  Idag blir det hem en snabbis och ikväll ska jag till Näsum och sitta barnvakt. Kom nyss på att för dom pengarna så kan jag färga håret imorgon istället för på fredag, yaay ;D Denna gången så blir det brunt eftersom att jag inte orkar färga håret två gånger i veckan. Plus att jag faktiskt kan tänka mig brunt :) Men ja vi får väl se hur det blir, kan inte se ut så i huvudet som jag gör nu!


För övrigt så tänkte jag bara slänga upp en bild på vår lilla katt Bossen som har något allvarligt fel



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0