090928

Hej!

Kan ju börja med att berätta att lördagen spenderades med Ante, Fredde och Blissing hemma hos Emelie som hade fest. Min söndag spenderade jag med Ante framför ett per filmer. Fredde var också med ett tag villket var trevligt. Kan ju berätta att jag har hundhår i hela lägenheten eftersom att lilla Gun sov hos oss inatt men det är inget att klaga över, det är ju trots allt Ante som ska dammsuga ;) Idag blir det bara till att ta det lungt, åka en snabbis till Näsum så att mamma kan skriva på min lapp så att jag kan få mina saxar imorgon. Sen blir det bara godis och mys med Ante och självklart Idol! Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0