19 April 2010

Hej!
Måndag idag och som alltid så är dom sega. Är i Näsum och väntar på att Ante ska komma sen ska vi grilla lite korv och sen blir det städning i kimmos gamla rum eftersom att vi ska flytta hit ett tag. Får se hur länge det blir men brottom har jag inte iallafall. Ja så snart kommer jag äntligen att ha internet igen. Skönt! Idag på frisörlektionen så hade vi egen hårvård så Tilda tonade mitt hår, bara så att det skulle bli lite ljusare. Blev inte så mycket förändring men ja det blev i allafall en helhet i det nu. Fick MVG på  mitt engelskaprov. I lördags så var det fest i Asarum med Linnéa och det var nice! Får vi göra om gumman. För övrigt så har det inte hänt mycket mer.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0