23 Augusti 2010

Hej!

Längesen jag skrev nu, fy på mig!
Men nu ska det bli ändringar. Första skoldagen idag så har fått tillbaka min dator och allt. Så det är väl bara till att komma tillbaka till rutinerna. Slutade tidigt idag och är ledig imorgon eftersom att praktiken inte sätter igång förens nästa vecka. Så imorgon ska jag och Cornelia göra en sista insats som sommarlovsentreprenörer och åka in till Kristianstad och prata i radion. Ja vet väl inte vad jag ska säga men det får jag väl reda på imorgon. Blir nog en liten runda på stan med. Ja sen på fredag så blir det till Nina som fyller 18 år. Men blir inte där för länge eftersom att på lördag så ska vi köra till Ullared typ 05;30 på morgonen och på kvällen så blir det kräftskiva. Känns som att jag har fullt upp. Nej nu ska jag nog typ sova en stund. Ses!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0