1 December 2010

Hej!

Första december idag, helt sjukt
vad tiden går snabbt. Ätit första
chokladen i kalendern och funderar
på att kolla på julkalendern och se
om den går att följa detta året. Har
iaf haft provet idag och jag tycker
att det blev jätte bra. Dock får vi
ju hoppas på att Evelin tycker detsamma
när hon sätter betyget.

Färgade håret med idag och blev
super nöjd. Har ingen utväxt längre.
Nästa gång kanske jag sätter i lite
mörkare slingor med. Vi får se.

Imorgon har vi klipp & färg prov
och jag ska börja med färgning så
det som har snurrat i mitt huvud hela
dagen är hur jag ska göra. Så nu vet
jag hur jag ska göra. Hoppas att det
blir bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0