19 December 2010

Hej!

Gårdagen var helmys. Var och handlade lite till självaste julafton. Köpte bland annat en jätte stor och fin gran. Dock har dem höjt priset på granarna i år så nu kostar dem 400kr, lite sjukt. Men ja det är ju bara jul en gång om året. Sen satt vi barnvakt till Cassandra och även Fredrik följde med. Plus deras lilla hundvalp Zamboo. Så vi klädde granen, lagade mat, gjorde knäck (som tydligen var populära för dom är redan slut) sen kollade vi på film och hade det mys.
För övrigt så fick jag MVG rakt igenom på mitt frisörprov, överlycklig :)
Det är bara fem dagar kvar till julafton
Min beställning från hm har ändrats från att få allt i tre olika paket efter jul så får jag allt utom mina leggings innan jul
Och imorgon är det sista dagen i skolan, sen har vi jullov :)
Efter skolan så ska jag umgås med Lina, Lisa och Ina :)

Det jag beställt från HM :)

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0