19 Februari

Hej! Det kanske är dags att uppdatera lite?

Sitter i skolan och väntar på att engelskan ska börja. Vilket är ett tillfälle att sitta vid datorn eftersom att jag aldrig har ork till att sitta vid den hemma. Idag så slutar jag tidigt som jag gjort dom två senaste dagarna. I tisdags så var det tävling och det gick faktiskt bra fast att jag inte tyckte det under tävlingens gång. Kom 2:a. Kan Ju passa på att säga grattis till Rebecka som vann hela tävlingen. Som Andra pris så fick jag hårprodukter, viklet jag älskar!
Idag vet jag inte vad som händer men imorgon så blir det till att hjälpa till och ränsa och så inför flytt. Ska ändå bli trevligt tycker jag :) Idag  vet jag dock inte vad som händer. Kanske klippa Alexander efter skolan. Får se vart denna dagen för mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0