26 Januari 2010

Tjo!
Dagen började med sovmorgon till klockan 10;00.
Sen åkte jag till skolan och hade en redovisning på
min argumentation om längre fängelsestraf och efter
det slutade vi. Har nyss kollat på resultatet och det
blev ett VG. Nu hade jag tänkt plugga lite matte eftersom
att vi ska ha matteprov i algebra vilket inte kommer att
gå så bra!

Tänkte även berätta att om tre månader så flyttar jag och Ante till hus och jag längtar redan :)
Så dessa tre månader kommer att bestå av:

  • Tävling i frisör + träning till dess.
  • Massa städning
  • Rensning
  • Hålla det städat inför alla visningar
  • Packa ner allt i lägenheten
  • En sista städning i lägenheten
  • Alla prov och läxor i skolan
  • Få i ordning allt i huset


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0