6 Juni 2010

Har inte suttid vid datorn nu när det har vart så fint väder. I fredags var vi hos Anton och grillade lite och tog det lugnt. Igår var vi hos pappa och grillade och sen så spelade jag,ante,johan,simon och Elin minigolf, sjukt längesen jag spelade. Idag så har vi inte gjort så mycket, grillat även idag och nu ligger vi på soffan. Trött så in i. Imorgon är det skola och jag måste lämna in min dator villket är tragiskt men jag tror att jag överlever. OCh på onsdag så åker vi Linnéa!!!!!



Kommentarer
Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 15:15:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Karolina

Ja visst är det :)

2010-06-09 @ 11:37:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0