18 Maj 2010

Hej!

Tisdag idag och solen skiner. Det är för tusan 38 grader på soldäcket här hemma ;D Men vad hjälper det mig när jag måste sitta inne och plugga, surt! Yes och lilla Karolina har två sommarjobb i sommar och dom krockar med varandra. Härligt! Men ringde nyss in till Bromölla kommun så ska ringa in dit igen imorgon. Hon trodde att hon kunde ordna det. Hoppas verkligen det. Annars går allt åt helvete. Ja nu är det bara 3 veckor kvar till Sweden Rock och jag dör av längtan. Hoppas på bra väder! Orkar inte plugga. Måste duscha med och sen kommer Ante och hämtar mig klockan 17;00. Vet dock inte vart vi ska eftersom att det är en överraskning. Ja vi får väl se vad han har hittat på! Imorgon är det skola igen och det känns skönt att vi slutar tidigt.

Fy vad 3 år har gått snabbt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0