19 Maj 2010

Hej!

Igår så var överraskningen en picknink vid havet, sjukt mysigt. Hade lite tur med vädret måste jag säga. Kom hem från skolan för ca en timme sedan. Har tränat lite på crosstrainern, lite duktig får man väl vara. Nu vet jag inte riktigt vad som händer, hade tänkt laga lite mat men är dock lite för tidigt för det. Så får väl göra bildspelet till bild & form redovisningen som är nästa vecka. Då har jag det klart i alla fall. Imorgon har vi ingen matte så nu hoppas jag på att vi inte har någon svenska heller så att jag kan vara hemma och slappa hela dagen lång imorgon. Dock så måste jag plugga matte men det kan jag kanske leva med.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0