10 November 2010

Hej!

Några dagar sedan jag skrev nu. Festen i fredags blev lyckad för min del. Och på lördagen så var det halloweenfest hos Robin och det var trevligt även det. I söndags tog jag det enbart lugnt. Var hos Kimmo och Filippa och kollade på den nya Beck filmen. Den var riktigt bra måste jag säga. I mådags var jag sjuk och igår var det praktik. Fick sluta tidigare för Denise var men dålig. Idag var det en kort dag i skolan så kom hem klockan halv ett. Skönt det. Men morgondagen blir inte lika skön. Ska ha frisörprov och jag har inte haft tid, lust och ork till att plugga så mycket. Efter skolan ska jag sitta barnvakt till Thilde och Viggo fram till tio på kvällen så ja. Men nu ska jag plugga lite tills pappa kommer sen ska vi till kristianstad så att jag kan få mitt pass någon gång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0