16 November 2010

Hej!

Igår gjorde jag absolut ingenting. Lagade mat när jag kom hem. Klockan två skulle jag gå och vila men ja, jag vaknade klockan halv 9. Kul där sov vi bort hela dagen. Somnade om efter en timme och tro fan att jag försov mig i morse ändå! Helt sjukt hur trött man kan vara.
Har haft praktik idag. Hade en barn klippning och en klipp & färg så det var kul.
Dock finns det ju andra saker som inte är alls lika kul..
Nu kom jag nyss ut från en underbart varm och skön dusch. Så
sitter här i väntan på att desperate housewives ska börja. När det är slut så går jag och lägger mig.
Villket ska bli så otroligt skönt.

Some people...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0