20 Oktober 2010

Hej!

Praktik igår då ja. Hade inte så mycket att göra. Hade en kund sen fick jag sysselsätta mig med annat. Ja och jag vågade äntligen ta hål i örat så det gjorde jag. Vet inte vad det heter där jag gjorde det men kan visa en bil. Blev fint som tusan. Gjorde inte alls så ont som man tror mest att man blir rädd för smällen. Idag hade vi en kort dag i skolan vilket var sjukt skönt. Har vart hemma sent hela veckan eftersom att jag var hos Liv i måndags och klippte lite och så. Har äntligen kommit fram till vad jag ska klä ut mig till på halloween, det fick bli djävul. Har jag städat här hemma sen jag kom hem så nu ska jag lägga mig och kolla på I Anneli.

Och det är bara att höra av er om ni behöver klippa er så får jag kunder på salongen med ;)

Ciao!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0