21 Oktober 2010

Hej!

Lång dag i skolan idag. På förmiddagen så gick vi igenom en massa om färg, kan inte riktigt förstå hur jag ska få in allt. Och på eftermiddagen så hade vi kundpass, dock så kom inte min kund så jag fick stå och rulla permanent, inget kul alls. Så ja det enda roliga på eftermiddagen var att Tilda klippte side cut, haha tro det eller ej. Men det blev skit snyggt. När jag kom hem så hängde jag och mamma upp lite nya gardiner i köket och fram tills nu har jag bara kollat på I Anneli. Nu ska jag nog gå och lägga mig i sängen är helt slut. Imorgon är det fredag och det gillas skarpt!

Every occasion oh I'm ready for the funeral




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0