23 September 2010

Hej!

Denna veckan har jag bara legat hemma och vart sjuk. Ingen höljdare alls. Men var i skolan idag och hade frisör. Fick äntligen mina bryn färgade så det var ju bra. Efter skolan så började jag måla om i lilla toaletten här nere. Sen blev det självklart Idol. Sjukt vad alla tabbar sig man blir ju knäpp. Nu har jag nyss duschat och tänkte plugga lite på morgondagens glosor. Men inte fan för att jag kan. Glosboken suger i mina ögon just nu. Blir förbannad. Nej men om jag inte får mitt lösen snart så går jag och lägger mig och pluggar imorgon ist. Har ju hela förmiddagslektionen eftersom att jag inte ska redovisa för Thilda är sjuk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0