29 September 2010

Hej!

Igår var det praktik och det var kul. Var ju inte där förra veckan så det var kul att komma tillbaka igen. Hade dock bara två kunder. Men det positiva var att jag fick sluta så att jag kunde ta fem tåget. Idag har vi haft friluftsdag så dagen började med en sovmorgon. Vilket var otroligt skönt. Första passet hade vi spa, dock så behövde jag inte göra något. Efter det hade vi yoga, vilket inte riktigt var min grej kände jag. Och på eftermiddagen hade vi mångkamp i Kallinge. Det var faktiskt roligare än vad jag hade trott. Fick göra sumobrottnig och tjurridning bland annat. Nu sitter jag och pluggar till frisörprovet som vi har imorgon. Och jag har inte en blekaste aning om hur det ska gå till. Sen ikväll så ska jag och Ante till Sofie och Therese och äta lite.
Ja och i helgen så ska vi hämta en hund :D:D:D Åhh jag är så överlycklig!!♥ Så denna veckan kommer att kännas sjukt seeg.

Hinner inte lägga upp bilderna från i fredags nu heller för jag måste fortsätta plugga...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0