8 September 2010

Tjo!

Igår var det praktik så det betyder att jag var hemma senare än vanligt. Men det är okej. När jag kom hem så gick jag och älskling forsarundan med Buddy. Ja och så fick jag min jacka igår med :) Idag gick jag upp som vanligt och tog tåget klockan 07;00. Väl framme i skolan så berättade min lärare att dagens enda lektion var inställd så det var ju bara till att ta tåget hem igen. Så nu är jag hemma och håller på att koka ägg, är sjukt hungrig. Ska nog kolla på The last song för den har jag ej sett än. Senare blir det nog till att gå en runda med Buddy och Filippa innan Robin och Anneli kommer och ska klippa sig. Mycket mer händer nog inte idag.
Skönt med sovmorgon imorgon iaf!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0