13 April 2011

Hej!

Har haft praktisk marknadsföring idag i skolan. Hade en
kort dag vilket känns great. Kom hem för minde än en
timme sedan. Har ätit lite lunch och ska snart brygga
lite kaffe tänkte jag. Och bara sitta vid datorn och ta det
lite lugnt tänkte jag. Senare kommer Alle och ska klippa
sig. Efter det så måste jag handla för vi har ju nationellt
prov imorgon i fem jävlar timmar så måste ha något att
äta. Och efter det så ska jag bara ta det lugnt sen sova.
Får absolut inte försova mig imorgon, vilket jag säkert
kommer att göra bara för det!

On the first page of our story
The future seemed so bright
Then things turned out så evil


/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0