3 April 2011

Gomorgon!

Vaknade för en stund sedan. Även lördagen blev mycket trevlig för min del. Dock var man lite segstartad efter i fredags. Men ja det blev god mat, dildoparty och sen fest! Idag ska jag abslolut inte göra ett dugg mer än att ta det lugnt och bara mysa. Om man bortser från att jag ska hämta bilen hos Linn och antagligen klippa henne med. Men det går snabbt. Skulle igentligen hem till Tina och klippt idag men blev inte så. Och det känns ganska skönt eftersom att jag skulle vart där om en timme. Så nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen igen. Imorgon är vi lediga och det är sjukt skönt.

/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0