9 April 2011

Hej!

Uppe rätt så tidigt idag efter en ganska sömnlös natt. Har sovit helt sjukt dåligt.
Behövde inte hjälpa till med att flytta till Antes mormor och morfar, skönt det!
Dricker lite kaffe och ska snart hoppa in i duschen tänkte jag. Sen blir det en
sväng till bromölla för att handla lite. Skönt med fint väder idag måste jag säga,
hoppas bara att det håller i sig. Men det är ju inget man kan förvänta sig alls.
Ikväll blir det till att fira Liv och Jocke och det ska bli kanon kul.
Ja sen är jag hundvakt ikväll med. Imorgon kommer man väl inte vara allt
för pigg men då ska vi antagligen hem till pappa och fira honom.

Och sen måste jag säga grattis till Liv som fyller 17år idag, GRATTIS♥



/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0