Onsdag

Hej!

Sista dagen på sommarlovet är alldeles strax över och hur känns det?
Ja som en käftsmäll typ! Men ja det ska väl ändå bli kul att träffa alla,
och dessutom så är det de allra sista året i skolan och det kommer att
bli kanon! Har nu llite problem med hur fan jag ska kunna ta mig upp
så tidigt imorgon men det hoppas vi att det löser sig.
Dagen har vart bra, spenderades med dom bästa inne i Kristianstad
och dom lyckades helt klart med det omöjliga... Få med mig på en
timmes långt gympass! Stolt.Tjej_93 säger jag bara! Träningsvärken
slår väl till när jag slår upp ögonen tidigt imorgon. Nu har jag duschat,
ätit och bäddat ner mig i sängen, film nästa och sen ska jag sooova!

Och jag måste tillägga att det finns absolut ingenting som jag vill ändra
på sommaren 2011 för det har vart helt jävla awesome! Festivaler, norrland,
fest och en massa kul<3





/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0