Sjukling..

Hej!

Igår drog frisörlektionerna igång igen och ja, det var ju kul det. Dock
kändes dagen lång och dryg. Mycket diskutioner om vad som händer
efter skolan och vad man vill bli här i livet, och ja man kan ju säga att
det kom upp en hel del sjuka idéer, haha! När jag kom hem var det bara
äta och sen somnade jag. Kul att jag har fått feber och
har sjukt ont i huvudet? Nej absolut inte, har vart hemma idag och
måste missa första praktik dagen imorgon.. Så idag har jag bara kollat
på film och sen har bror min vart här och ätit lite och kollat på ännu mer
film. Roommate- bra film! Brudfan är ju helt sjuk i huvudet!
Nu kollar jag bara nerbäddad framför tvn!



/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0