12 Januari 2010

Hej!

Igår drog praktiken igång igen och det var kul. Dock inte
lika kul när tågen är försenade när man får sluta tidigare.
Ja och idag när vi kom till tågstationen i Karlshamn så
fick vi reda på att vi inte hade någon lektion idag så det var
bara till att sätta sig på tåget igen. Sjukt jävla dåligt att ingen
kan informera en. Så idag har jag vart hemma. Spelat lite sims,
tagit mig en tupplur och nu sitter jag och kollar av lite vilka som
kommer på lördag och dricker en kopp kaffe. Väntar på att mamma
ska komma hem så att hon kan hjälpa mig med att färga min klänning.




Kommentarer
Ina

Hahahaha, men pappa gav mig pengar till skorna juuu (A) :D

2011-01-12 @ 14:48:01
URL: http://inalc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0