21 Januari 2011

Hej!

Igår var jag ledig och jag känner att jag fick mycket gjort. Och det var super skönt.
Ja jag skulle ut och gå i det fina vädret, dock var det en liten hund som hade rymt
och självklart följde den efter oss så det blev ingen lång runda. Men jag tog igen den
sen på kvällen. Ja jag städade typ hela huset och sen slappade jag bara. Passade på
att ta lite sovmorgon med.
Och idag är det äntligen fredag och det känns underbart, även om jag knappt har
vart i skolan denna veckan. I helgen ska jag bara ta det lugnt och njuta. Sjukt skönt!
Nu har vi engelska och slutar snart för dagen. Ses!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0